Categories

Wednesday, January 7, 2015

She is the part of story of my life...

သူ.ကေတာ့ထိုုင္းကေဆာ္ေလးပါ ... နာမည္ကေတာ့ Pen-Chan ပါ..အဓိပၺယ္ကေတာ့ လၿပည့္ပါ...  လြန္ခဲ့တဲ့ ၂နွစ္ေလာက္က SKYPE ဆိုုတဲ့ ရုုပ္ၿမင္တဲ့ ခ်က္တင္ေဆာ့၀ဲလ္ေလးေခတ္စားေနတုုန္း ကြ်န္ေတာ္လဲ နိုုင္ငံၿခားမွာေရာက္ေနတုုန္းလိုုင္းေကာင္းေတာ့ ခ်က္ရင္းနဲ့ အဲ့ေဆာ္ေလးနဲ့စေတြ.တာပဲ ... ကြ်န္ေတာ္ကထိုုင္းလိုုမေၿပာတတ္ေတာ့ အဂၤလိပ္လိုုပဲေၿပာတာေပါ့ ..သူကလဲနဲနဲေၿပာတတ္တယ္ .. အဲ့လိုုနဲ့ အဆင္ေၿပၿပီး သူနဲ့ ခ်စ္သူၿဖစ္ၾကတယ္ ... သူနဲ့ ကအၿပင္မွာေတြ.လိုု.မရေပမဲ့ သူ ကကြ်န္ေတာ္စိတ္ေၿပေအာင္သူ.ဟာေလးကိုုၿပတယ္ .. ဓာတ္ပံုုေတြလဲ ပိုု.ေပးတယ္ ... တခါတခါသူနဲ့ကြ်န္ေတာ္အတူတူၿပီးၾကတယ္ .. ၂ေယာက္လံုုးေၿခကုုန္လက္ပန္းက်ၿပီး ပင္ပန္းၾကတာေပါ့ ... သူလဲ ကြ်န္ေတာ့္ကိုုအရမ္းခ်စ္ရွာတယ္ ... ကြ်န္ေတာ္တိုု.ဘ၀ကလဲ ေ၀းကြာတယ္ မနီးစပ္နိုုင္ဘူး .. ေနာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္လဲသူ.ကိုုေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြမေပးခ်င္ေတာ့လိုု. အဆက္အသြယ္ၿဖတ္လိုုက္ပါတယ္ ... သူလဲအခုုဆုိရင္ေတာ့အဆင္ေၿပေလာက္မွာပါ ... ကြ်န္ေတာ္မေန့ကမွ သူ.ပံုုေလးေတြသိမ္းထားတာၿပန္ရွာေတြ.လိုု.ကြ်န္ေတာ့္ေဘာ္ဒါေတြကိုု ရွယ္ခ်င္လိုု. ကြ်န္ေတာ့္ blog မွာတင္ေပးလိုုက္ပါတယ္ ... ခ်စ္စရာေလးပါ ... အခ်စ္အတြက္ဆိုုေပးဆပ္တတ္တဲ့ ထိုုင္းေဆာ္ေလးပါ ...
ပံုု admin ၏ၿဖစ္ရပ္မွန္ My facebook page














































No comments:

Post a Comment